tiistai 26. maaliskuuta 2013

Ostoksia




Heeips lukijat! Kuten mä lupailin edellisessä postauksessa, kuvasin ne viikonlopun ostokset teille :)

joo mulla on järkyttävän iso jalka :D

Sokoksesta 9,90 , love them! Supersöpöt & kevyet jalassa :)


Eli tässä mun saalis Forumissa järjestetyltä Bloggaajien kirppikseltä, pikasesti laskettuna siinä on 10 vaatetta, ja siis rahaa mä tuolla käytin ehkä just ja just 15 e. Parhaita paloja mä kuvasin yksinään:


                                                                                2e


 1e^

Ja sit mun uus (ainaki yks niistä) lempipaita:

Vaikka se on M ja mulle periaatteessa iso, niin päällä ei todellakaan haittaa! :)




2e^


3e^ Ihan sairaan ihana kesämekko 





Ja Sokokselta 3+1 -päiviltä löyty uus ripsari, kuivasampoo ja ihana vaaleenpunanen huulikiilto. Mul on joku maaninen pakko ostaa aina tiettyinä aikoina uus & uudenvärinen huulikiilto... Ei ehkä pitkällä tähtäimellä mitenkää kovin kannattava tapa kun ne puoliks käytetyt hylsyt täynnä tahmeeta huulikiiltoa sit lojuu ympäri kämppää. Mut tätä tiettyä mä voin sentää perustella hyvin, tää on niin selvä kevätväri, ja se makso ehkä 1,90. Että sinänsä aika hyvä hankinta ;)
    Tohon Klippoteketin kuivasampooseen mä rakastuin heti ekalla käyttökerralla, voittaa mun vanhan Garnierin surkimuksen 6-0. Se makso muistaakseni nelisen euroa...? Ja Maybellinen ripsari oli kympin, siinä luvattiin olevan jotain pidentäviä kuituja... Krhm... No kyl se silti on oikeen hyvä, en mä sillä :D Eli tällasia löytöjä, oon ite ainakin supertyytyväinen <3 Nyt vaan kevätkausia ja lämpimiä säitä odotellaan :D
    Huomenna mulla on tän viikon vika koulupäivä, hahhahaah♥ Torstaina sit pakataan laukut & auto ja suunnataan kohti Hämeenlinnaa. Musta ei ehkä kuulu täällä mitään ennen ens viikkoa, ellen mä vallan villiks heittäydy ja ajasta jotain postausta teille ;) Mut hyvää viikkoa & ihanaa pääsiäislomaa kuitenkin teille, rentoutukaa ja syökää paljon suklaamunia ♥ !!

-Emma

PS. Erikoispostausidoita otetaan kaikkien kolmen puolesta erittäin mielellään vastaan! ;)

3 kommenttia:

  1. Missä se sellainen on? Onko auki joka pv?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis missä on toi kirppis ja tarkotan foorumissa siis missä

      Poista
    2. Siis se ei oo mikään aina auki oleva, järjestetään kai n. Kerran vuodessa tms. Mä huomasin et sellanen ylipäätään on olemassa kun luin yhtä blogia ja sen kirjottaja oli menossa sinne myymään :)

      Poista