tiistai 19. maaliskuuta 2013

Liar and the Lighter




Heiips:) Pidin lupaukseni ja tulin nyt kirjottamaan teille vähän! Mulla oli suunnitelmissa tehä postaus eilisestä ku oltiin kaikki kolme meillä mut Blogger ei suostu yhteistyöhön et saa nähä mitä siit tulee vai tuleeko mitään... Täs on nyt vähän kuvii viikonlopulta ku näin Veraa:







Meil oli suunnitelmis mennä johonki kahvilaa ja vähä kauppoihin mut sit molemmat oli aika väsyneitä ja mentii sit ostaa ruokaa, tehtii kana-fetasalaattii ja katottii leffaa :) Oli ihana nähä pitkäst aikaa <3




Tänään sit mä lähin koulust aikasin silmälääkäriin, siel tehtii yks tutkimus mut ei mitää oikee selvinny... Mul on silmät oireillut muutaman kuukauden ajan oudosti ja sen takii mä siel lääkäris oon nyt käyny:) Tulin sit kotii, ja oon vaan makoillu ja lukenu vähän kun mul oli jo eilen ollu kurkku kipee ja koulus pää särki jne, ja sit olo paheni viel matkal kotiin. Toivotaa et se ei nyt oo mitää flunssaa pahempaa kun tosi moni on nyt ollu kipeenä :( Mites sielä? Ootteko te pysyny terveinä? :) Palaillaan taaaas,

Emma :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti