maanantai 11. maaliskuuta 2013

Cry

Moooi! :) Nyt on taas uus viikko käynnis, vika viikko tätäjaksoo! :) Mullon yks koe enää, ja sit tää taas helpottaa. Saatii joitai kokeit jo takasin, mantsan ja äikänkokeest sain ysin ja hissasta KYMPIN, oon ihan sairaan tyytyväinen!!! Mua masentaa. Toi lumi, koulu, ettei kevät tuu ja mullon ihan hirveenhirveen kova ikävä mun poikaystävää, vaikkei siit ees oo montaa päivää kun nähtii :/ Se vaa siin on, ku on tottunu näkee aika usein ja sit ku ei nähäkkään melkeen viikkoon, masentavaa. Ja mul on tälläst hirveet vuoristorataa mun mieliala kokoajan, välil oon ihan pilvissä ja nauran sydämeni kyllyydestä, parin minuutin päästä mä saatan maata sohvalla ja itkee. Nooo, tää on välil tällästä. Ja mul on oikeesti kaikki tosi hyvin, oon tosi tyytyväinen mun elämään ja rakastan elämää, mun poikaystävää, perhettä ja kavereita yli kaiken, mut emmätiiä miks mä oon näin maas nyt... 


Joooo tää postaus oli ehkä vähän turha mut koittakaa kestää, koitan saada jotain järkevämpää aikaan täl viikolla :) Heippa lukijat ja tsemppii teille! :) <3
-Suski

4 kommenttia:

  1. HERRAJUMALA PALJO LUIT TOHO HISTORIAN KOKEESEE :o HALUUN OLLA YHTÄ HYVÄ!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :D mutsiis mä kyl luin oikeesti aika paljo tohon :) luin sen alueen ja tein siit samal hyvät muistiinpanot ja lueskelin niitä ja tein sit sellasen lapun mihin kirjoitin aikajärjestykses kaikkii tärkeit juttui :D se vei paljo aikaa mut se kannatti ;)

      Poista
  2. Miks te aina esitätte? Ootte niin noloja, mut silti esitätte et olisitte muka niin suosittuja \ muuta.... -i'm anonymous

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah siis esitetään mitä? :D Ja tiedän kyl sen itekkin etten oo suosittu, enkä kyl mielestäni yrittää esittää sitä täälläkään :o kerro mulle hei miks oon nolo ja mitä mä esitän, haluun tietää! :)
      -Suski :)

      Poista