keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Who am I?





kuvat täältä

... and that's who I am.

-Emma

9 kommenttia:

  1. Oli parempi blogi ku Susanna ja Jonna kirjotti kahdestaan. Sä oot kamalan itserakas ja ei pahal mut tästä on tullu tyhmempi ku mitä on ollu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla että et oo tykänny mun postauksista! :( Haluisin tietää mistä oot saanu kuvan et oon itserakas? Tästä nimenomaisesta postauksestako missä idea kertoa itsestä? Jos siel joku kuva on, missä lukee "i am confident" tms. niin eihän se nyt tarkoita mun olevan itserakas, eihän? :) Jos sulla on jotain parannusehdotuksia (mieluiten muita kuin että "lähde pois tästä blogista ;) ) niin mä otan ne avosylin vastaan!

      Poista
  2. en oo yhtää samaa mielt ku toi anonyymi! ihan kiva vaan et teitä on nyt kolme kirjoittelemassa noit teijän tekstei on kuitenkin aika kiva lukea :) mut te voisitte ehkä muokkaa tota blogin ulkoasuu nyt kun teitä on kolme, vai? ehdotus vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää taas on ihana kuulla!! Kiva et oot tykänny täst "lisäyksestä" :) Ja joo suunnitelmissa on muokata ulkoasuu&bannerii ASAP :)

      Poista
  3. tää oli just tosi kiva postaus ja tosi mahtavaa et teit on ny kolme jotka kirjottaa nii tulee useemmin postauksiaki! ;D

    VastaaPoista
  4. Ihan sama tuleekos teitä kolme vai kaksi koska blogi kusee muutenki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kuule tarvii lukea jos kusee? :) Ja jos kusee, niin kertoisitko ystävällisesti että mikä kusee? Jos tulee valittamaan, nii ois kiva saada joku syykin, että miks asiat on tässä blogissa niin huonosti? :)

      Poista
  5. Ihan tähän alkuun, miks ihmeessä sä yks sit luet tätä jos tää kusee?

    Kylhän mä nyt aloin lukee tätä sen takii et täs on Suski ku en kovin hyvin tunne Jonnaa, mut mitä tässä oon katellu ni oon kyl yhtälailla tykänny lukee Jonnan bloggauksii ja kiva et Emmaki tuli mukaan, vaik sua en tunnekkaa yhtää :) Et ainaki bloggates kaks on parempi ku yks ja kolme on sit kai viel parempi :D
    -Tuuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosta ihan samaa mieltä sun kans Tuuli! Mä en ikinä oo ymmärtäny niit tyyppei jotka lukee joitain blogeja ja niiden kommentit on aina kuitenki negatiivisia :D Mut ei voi mitään, näähän on makuasioita hei ;)

      Poista