keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuosi 2012!

Moikka! :) Mäkin aattelin tehdä tälläsen "mun vuosi 2012" postauksen. Yritin ettiä mahollisimman paljon sellasia kuvia, jotka jotenkin liittyy siihen kuukauteen, josta on kyse. Tammi- ja Helmikuussa ei kauheen paljoo kuvia oo, mutta kuvien määrä kyl kasvaa loppua kohti aika roimasti ;) 
 Tammikuu 2012: Seiskan koulukuvat tuli, tehtiin paljon smootheija jonnan kanssa, otettiin hassuja kuvia ja yritin karkottaa joulufiiliksen vähitellen :D
 Helmikuu 2012: Olin kattomassa mun serkun vanhojentansseja, kouluhiketykset, odotettu hiihtoloma ja hyvää ruokaa by eno :)
 Maaliskuu 2012: Leikittiin jonnan kanssa hiuksilla, kaverikuva, tehtiin Emman ja Jonnan kanssa mutakakkua, kaustisen viululeiri, sipsejä ja yökyläilyä ja sain oman jumpsuitin!
 Huhtikuu 2012: Jonnan kans olemista, mökkeilyä ja sain tietää että mun tosi tärkee sukulainen kuoli, otti koville, ihan kauhee fiilis, itkemistä, luontokuvii, serkun kanssa oleilua, pääsiäinen ja vappuaatto :)
 Toukokuu: villii kesäfiilistelyy, odottamista, vikat koulupäivät, jonnan kans kaikkee kivaa, otettiin kuvii ja naurettiin, ostin maailman ihanimman kevätjuhlamekon ja harjoteltiin emman ja jonnan kans kevätjuhlajuontoo, sain uuden puhelimen jota vihaan tällä hetkellä syvästi <3, tehtiin Jonnan kaa maailman epäonnistuneimpii suklaamansikoita, kävin apparileirillä jossa tutustuin uusiin ihmisiin :)
 Kesäkuu 2012: KESÄ <3 pikkuveljen 10 vuotis juhlat, bikineitä, auringon ottoo, tylsistymistä, juhannus, mökkeilyä, lähdettiin meijän puoliserkkujen puoliserkkujen kans Norjaan, paljon ajamista, vesipokeria, kävelemistä, nauramista, ihmettelyy, LUNTA, lumihuippusii vuorii ja tosi nättejä maisemia :)
 Heinäkuu 2012: Heinäkuussa oltiin viel pari päivää Norjassa ja sit lähettiin ajamaan kotiin. Suomessa olin päivän ja sit lähettiin Jonnan kans ruotsiin, shoppailtiin iha himona, naurettiin, syötiin, juotiin, tanssittiin, otettin kuvii ja pidettii hauskaa! Tultiin Suomeen ja Jonna lähti meijän mökille ja Emma tuli parin päivän päästä kans. Uitiin, otettii iha järkkyi kuvii, puhuttii, naurettii, pelattii mölkkyy, saunottiin ja syötiin. Käytiin isol porukalla sampan luona riihimäellä, uitiin, katottiin leffaa, naurettiin ja alettii vesisotaa...
 Elokuu 2012: Vikat lomapäivät, oltiin mökillä ja poimittiin veljen kanssa 10 litraa mustikoita, sain sampalt turkista tuliaisiks raybanit, värjäsin hiukset, käytiin lintsillä, back to school, rupesin viettää aikaa  Tuulin, Sampan ja Jaskan kans, tein paljon kaikkii piirakoita ja ruokaa, hyvämerkintöi tuli aika paljo ja rupes tulee syksy...
 Syyskuu 2012: kouluakouluakoulua, tehtiin Jaskan, Tuulin ja Sampan kaa pastaa joka oli aik vetistä :D, kummitädin häät, Tuuli oli meil yötä, Emma ja mä tehtii mulle erilaisii kampauksii, ekat kokeet ja Jonnan synttärit :)
 Lokakuu 2012: Mun synttärit, lahjoja, kakkua, sään muuttumine syksysestä talviseen, ensilumi ja uus micmacin laukku.
 Marraskuu 2012: Sampal yökyläilyy, meijän koulun 10-v juhlat jossa tanssittiin, shoppailuu, vaahtokarkkikaakaoo, kaverikuvii ja joulufiilistelyn alottaminen kun tehtiin joulutorttui :)
Joulukuu 2012: pikkuveljen itsenäisyyspäivätanssit, Sampan, Tuulin ja Jaskan kaa olemista ja lähentymistä, joululahjojen ostelemista, stressausta, pikkujouluja, Jonnan kans olemista, hirveetä lumisadetta, joulu, paljon lahjoja, lomailua ja kavereiden kanssa vietetty maailman paras uusvuos! :)

Tää vuos on ollu tosikiva ja menny sikanopeesti! Oon saanu paljon uusii kavereita ja niistä on tullu mulle tosiläheisiä, saanu 2 vuotiaan ihailijan jota mulla on ihan kauhee ikävä, must on tullu rohkeempi, oon saanu paljon aikaseks, oon tsempannu kouluun ja saanu hyvii tuloksii. On ollu tosi huonoi päivii millon vaan itkettää ja tuntuu et maailma kaatuu päälle mut sit on ollu niit päivii millon on ihan pää pilvissä ja tuntuu et kaikki on parhaasti! Oon tehny kaikenlaista, en oikeestaan kadu mitään ja siitä oon ilonen. Vuos 2012, varsinkin tää loppuvuosi, on ollu ihan maailman paras, mut toivotaan että vuodest 2013 tulee vielä parempi, jos mahdollista! ;)
-Suski

1 kommentti: