keskiviikko 30. tammikuuta 2013

haha voi perseiden perseet


no moooi! Tääl on yks bloggaaja jonka kännykkä jäi eilen auton alle... Olin lähössä eilen viulutunnilta, ja nään et mun dösä on siinä tien toisella puolella ja just kääntymässä siihen mun pysäkille, lähen juoksee iiiiihan täysii ja mä olin tyhmänä vahingos jättäny mun kännykän takin avonaiseen taskuun. No, en ehtiny siihen dösään ja sit rupesin hapuilee mun kännykkää, jotta näkisin et mitä kello on jne. Sitä ei löydy mistään ja meen ihan paniikkiin ja lähen juoksee takas sitä reittii mitä olin tullu. Huomaan sitte että se mun kännykkä on siinä autotien reunalla, ja oon ihan parin metrin päässä kun just siitä näytön päältä ajaa pakettiauto  Näyttö meni tietenki ihan palasiks ja ei toi mee enää päälle, yllätysyllätys :D 
 
 Mut täs sitä huomaa et kuinka avuton on ilman kännykkää! Ei oo kelloo, ei voi pitää yhteyt kenehenkää, ei oo herätyskelloo, ei voi ilmottaa kenellekkää jos tapahtuu jotai erikoista ja tällee. Niisiis mulla ei oo tällähetkellä kännykkää ollenkaa, ku tossa oli mikrosim kortti ja kaikis muissa meijän perheen vanhoissa kännyköissä oli se isompi simi. Et täytyy nyt kattoo et mitä mä teen. :D Hahah no toivottavasti teillä muilla meni eilinen vähän paremmin ku mulla! :D Tosin illal oli appariklubi ja siel pääs näkee kavereita ja samppaa! ♥ 
-Suski :) 



2 kommenttia:

  1. mikä on appariklubi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. appariklubi on siis sellanen apuohjaajakoulutus, jossa mä käyn mun kavereiden kans ja se on sellanen koulutus ja meijän on sit mahollista päästä apuohjaajiks nmky:n kesäleireille :)

      Poista