keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Nokia ei kestäkkään ihan kaikkee

Moikka! :) Viikonloppuna tytöt oli siis meillä yökylässä ja oli kyl iha tosikivaa, mitä nyt tiputin emman just uunista tuleen pizzan nurinpäin matolle ja tällästä. Katottiin kaameat pomot ja se oli kyl ihanhyvä, suosittelen! Ja nyt onkin taas jo keskiviikko, maanantai meni aika rennosti koulussa ja sit olin Jonnan ja Emman kans ja leivottiin tosihyvii muffinssei! Eilen olin viulutunnilla ja tukarihommissa illalla ja tänään olin hetken Jonnan kans. Sattu tällänen kiva juttu et oltiin tänään koulunjälkeen dösärillä ja otin mun puhelimen käteen, ja se vaan luiskahti mun kädestä ja tippu maahan. Aattelin heti et:"äh, se on nokia, on sille ennenki tollasta käyny, ihansama" ja nostin sen ylös ja taskuun. Katoin sitten uudestaan kelloo ja kun avasin näytön niii voiei. Kivat säröt siinä kulmassa. Se toimii vielä mut on toi aika ärsyttävä, ja vaikka mä kuinka vihaan tota puhelinta niin toi oli ihan pyhä vahinko! Siks harmittaa :( 

viikonloppu
maanantai





Voi sitä. Huomenna on treenit, perjantaina ei oo mitään ja sit pääseeki viettää viikonloppuu! :) Lauantaina mullon skarppi ja nään vihdoin samppaa, vähänkö onki ollu ikävä!!! Ja sunnuntaina oon ehkä sit appareiden kanssa, saa nähä... Mut hyvää loppuviikkoo lukijat ja toivotaa että toi mun kännykkä jotenki vaihtuis vaikka iphoneen tai jotai ;) noei tuskinpa...
-Suski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti