sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Room Makeover

Ciao pitkästä aikaa!! Jonna mua patisti tekemään postausta mun huoneesta ja mikäs mä oon jonnaa uhmaamaan... :D Eli tässä tulee! Kuvien laatu on tällä kertaa jotenki rakeinen, pahoittelut siitä :/

Mä sain nyt kesäl kauan odotetun inspiraation järkätä huoneen kunnolla uusiks, oon pitkään haaveillu siitä et saisin vähän tota ulkomuotoa muutettua. Ideana oli saada värimaailmaa ehkä vähän rauhallisemmaks, ja poistaa kaikki ylimääränen roina ;D


Tossa nyt vertailun vuoks ennen- ja jälkeen-kuvat, ja näkyyki et ennen oli aika kamalasti tavaraa kaikkialla ja koko huone tollane levoton... Nyt värit on musta paremmat, punasta, valkosta, sinistä, mustaa ja beigeä. Ei liian kirjavaa enää :D






Vaikka ainaki omasta mielestäni koko huone muuttu aika radikaalisti, näistä parista kuvasta ei sitä ehkä kauheesti huomaa, niin silti oon aika ylpee siitä että loppujen lopuks aika pienellä vaivalla ja rahalla sai uudistettua sitä näinkin kivasti! Tosiaan uusia hankintoja en paljon tehny, ostin ton mustan seinätarran (12,99e), pöytäpeilin (9,99e), uuden tyynyn (9,99e) ja taulusetin (16,99e).


Oon tosi pitkään halunnu hyvänkokosta pöytäpeiliä, koska vaikka mulla kokovartalopeili onkin niin se on vähän tuolla huoneen pimeimmässä nurkassa... Eli se ei meikkaamiseen oo kovin hyvin soveltunu! Mut nyt sain sen asian korjattua (:


Ennen suurta muodonmuutosta...
...ja jälkeen :)


Sit toi mun julisteseinä. Yks seinä on ollu mulla jo pitkän aikaa täynnä julisteita ja kortteja ja muita kuvia, mut siihen oon jo vähän kyllästyny ja se on sinänsä aika levoton. Otin sit aika ison osan kuvii siitä pois ja tein tumblrista löytyneistä kuvista ja parista lehdestä löytyneestä quotesta tommosen kollaasin. Ite tykkään tästä versiosta paljon enemmän ku alkuperäsestä! :D


Seeeellainen huone mulla nykyään, mitäs tykkäätte?

-Emma

2 kommenttia: