tiistai 11. kesäkuuta 2013

19 long days without you

Heissaaan :)
Mä en ymmärrä miks nää kännykäl olevat kuvan kääntyy tälläi väärinpäin, ja toiseks mä en ees pysty kääntää näit, kivaa jee nyt saatte väärinpäin olevii kuvia. 
Oltiin heti kai tokana lomapäivänä Jonnan kans kumpulassa ottamas aurinkoo, oli ihanan lämmin...
...ööö ehkä vähän liian lämmin, varsinki jos unohti laittaa aurinkorasvaa ja oli neljä tuntii auringossa. Ja siis mun pohjehan ei ollu ruskee vaan ihan kirkkaanpunanen. :D
Keskiviikkona olin Tuulin ja Samulin kans, seikkailtiin ja lopult löydettiin hietsuun, ja tuuli tiputti sen jätskin :"(

 totaaa?
XD onnistuttiii täydellisesti
Sit seuraavan päivänä lähettiinki Samulin kans Pelliin leirille, siel oli muitki tuttui, Rene, Meri ja Noora. Meit oli yhteensä vaan viistoista, vaik yleensä noil leireil on noin nelkyt henkee. Meil oli silti ihan sairaan ihana leiri, tehtiin paljon kaikkee tosihauskaa. Vikailta oli sinänsä mulle tosi vaikee/haikee, koska Samuli tultiin sielt sit hakee jo vähän ennen seittemää, kun se lähti sit seuraavan aamun riparille, me muut jäätii viel päiväks sinne. Se oli ihan kamalaa, ja on vieläki, ihan kauhee ikävä ja nähään vast 19 päivän pääst seuraavan kerran, joka ei tee täst ainakaa helpompaa. Life is what it is.... No, onneks Noora oli siel mua lohduttamas, ihan helmi tyyppi oikeesti <3 
Pellis päästii myös yks päivä pyörii tollasel hamsteripallol, se oli iha sairaansiistii oikeesti :D Mullei pellist oo melkee mitää kuvii ku siel ei saanu käyttää kännyköit enkä halunnu ottaa järkkärii mukaa :/ 
Mutta, nyt oon kotiutunu sieltäki, tänää oon Emman kans, ja muutenki yritän täs nyt tän viikon aikana nähä kavereita, koska viiden päivän päästä mä istun lentokoneessa matkalla kaheks viikoks Italiaan!! <3 En millää malta odottaa, saaks jo pakata?!
-Suski <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti