sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

KESÄ

Moii! :) Vihdoinki on kesäloma, ai vitsi tätä onki ootettu vaikka kuinka pitkää! <3 Vika viikko meni TETissä, koska oltiin sen oikeen tetin aikaan siel Saksassa. Mä olin Sanoma Magazineksella, siel oli oikeesti tosikivaa, ainoo vaa ku kaikil muil oli sellasii lyhyit rentoi päivii ja mä olin 9-15 siel ja kattelin kaihosasti ikkunast ulos sinne helteeseen ja toivoin et voisin itekki olla sielä... Nomut nyt se on seki ohi, eilen aamulla oli  kevätjuhla joka oli tosi tylsä. Todistuksen keskiarvo 9,69! Taisiis tossa on vaan lukuaineet, jos ottaa kaikki mukaan niin se laskee johonki 9,33 :D Mut oon oikeesti tosi ylpee ittestäni :)
Kevätjuhlan jälkeen hengailtiin hetki koulunpihal kavereiden kans, ja sit lähettiin kävelee Jonnan kaa meille, molemmil oli tosikorkeet ja hankalat korkkarit ja noin 2km matka, eikivaa :D


 Toverit <3




 :DD en ihan oikeesti tiedä


Eki <3 
Iltapäivällä lähettiin mun serkun ylppäreihin, jossa oltiinkin sit ihan yöhön asti :) Meil oli tosikivaa mun serkun ja muiden kavereiden kaa, ja oli ihana tajuu et on vihdoinki lomalla <3
Nautitaan täst kesästä ihan täysillä,
Summer 2013 you WILL be awesome <3
-Suski :)

4 kommenttia:

  1. miks yhen naama on peitetty tos yhteiskuvas:D?
    Ihanat mekot teil kaikil:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseinen tyyppi ei halua naamaansa nettiin ollenkaan :D Kiitos paljon!! (:

      Poista
  2. milt tuntuu mennä ysille seuraavaks :)? Onks koudal enää ysien penkkei vaa onks niist tullu sellaset yleiset?

    VastaaPoista
  3. Ihan sikakivalt! :) ja jooo on ysien penkit siel edelleen, kyl niis jotkut seiskat istu joskus mut ysin suurimmaks osaks :D

    VastaaPoista