torstai 9. toukokuuta 2013

Oon tehny vaikkamitä..

Moi kaikki! :) Hirveetä, miksen oo blogannu??? Kauheesti mul ois asiaa ja kaikkee mut emmätiiä, tyhmä oon. Nomut vähän kuvia menneistä VIIKOISTA:
 Oon ollu heti Saksanmatkan jälkeen Malmitalolla töissä yhessä tapahtumassa ja palkka tuli just toissapäivänä, oon rikas! :D
Oon käyny bändiryhmän kanssa ihan oikeella studiolla äänittämässä yks biisi, ja vaikka tosi vähän oltiin harjoteltu niin ollaan kyllä tosi tyytyväisii lopputulokseen! 
 Köksässä oli kakkukekkerit tai jotkut vastaavat, meijän tekemä kakku on toi sacherkakku vasemmassa reunassa, ja oli ihan sikahyvää! (ja se ei sit oikeesti ollu vino :DD)
Oon fiilistelly kevättä ja jättäny takit naulakkoon ja nauttinu auringosta :)
Instagram: msuskia
Mul oli tiistaina eka konsertti tänä vuona, ja käytiin soittamassa Antinkodissa, siis joku vanhainkoti. Kivaa oli, ja hyvä saada preppausta kun seuraavalla viikol on taas konsertteja, apuaaaa! 
 Oon yrittäny ymmärtää jotain kemiasta, huonolla menestyksellä. "Mikset sä vois taas olla se fiksu Susannna???"-kemian ope :D
Oon käyny äidin kans susheilemassa...
 ...ja seuraavana päivänä tehny Emman kanssa ison kasan susheja ja ottanu maailman hauskimman syömisvideon.. :DD
 Oon mökkeilly kullan kaa vappuna <3
 Ja syöny liikaa jätskiä! <3 

Ihan sikaihanania viikkoja ja päiviä takana, kevät on maailman parasta ja mullon maailman parhaimmat kaverit ikinä ja maailman paras ja ihanin poikaystävä ja kaikki on just hyvin, rakastan elämää <3
Tänään olin kokopäivän Samulin kanssa ja oli ihan sikakivaa :) Ja mullon IHAN lauantai olo ja huomenna mennäänki taas kouluun, eiiii... Nomut meillon onneks ympäristöpäivä, ja oon kokopäivän suunnittelemassa muotinäytöstä, ja sen jälkeen kuvataan se vastausvideo, jeejeee :) 
No tästä alkaa vika puserrus, mitä nyt on kai 23 päivää kesälomaan ja kaikkee ihanaa luvassa, koittakaa  tekin nauttii ihan täysin rinnoin! <3
-Suski :*





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti