lauantai 11. toukokuuta 2013

11 faktaa -haaste

Mulla ei varsinaisesti ollut mitään kuvia tms mut halusin kuitenki blogata niin nyt on sit haasteen aika ;)

11 faktaa minusta:

1. Pelkään kaikkea vähänki yliluonnollista ihan järjettömästi, en ikinä pystyis kattoo kauhuelokuvaa!!

2. Rakastan maapähkinävoita <3

3. Haluun joskus asua ulkomailla. Australia on listan ykkösenä!

4. Laulan aina suihkussa..

5. Mulla on hammasrako, jota mä ennen vihasin mut oon oppinu tykkää siitä.

6. Mä toivoisin, että unet vois nauhottaa ja kattoa niitä myöhemmin koska en ikinä muista mun unia.

7. Mä palelen aina. Paitsi kesällä. Paitsi jos on kylmä kesä. Sit mä palelen.

8. Mä en rusketu jaloista oikeen kunnolla.

9. Rakastan tehä löytöjä kirppareilta, (Valtteri r.i.p. Kuka muu tuli surulliseks ku se lopetettiin!?)

10. Oon aina ollu koulussa ns. "hyvä oppilas".

11. Mulle tuottaa yleensä aina vaikeuksia olla aikataulussa... :D


11 kysymystä minulle:


1. Unelmahiuksesi?

kuva täältä
omfg Lauren Conradin hiukset <3

2. Asia josta unelmoit tällä hetkellä (vaate, asunto, henkilö, matka ym)?
Matka Malediivelle..! Tai jonnekin muualle ihanaan paratiisiin..

3. Minkä uskot olevan ihmisten ensikäsitys itsestäsi?
Ööm... Vaikee sanoo! Ehkä joku avoin? Tai ehkä positiivinen? En tiiä, hankalaa :D

4. Asia jota ilman päivä ei lähde käyntiin?
Aamupala.

5. Tärkein eläinystäväsi?
Mä en erityisesti pidä eläimistä.

6. Asia jota en voi sietää ihmisessä?
Ylimielisyys ajaa mut raivon partaalle.

7. Missä näet itsesi vuoden päästä?
Panikoimassa peruskoulun loppumista... Haha

8. Kumman valitsisit mielummin: lehmän näköisen yksisarvisen vai maahisen näköisen magnustin?
Anteeks mut mindfuck...?!! Mut ehkä kuitenki sen mangustin :D

9. Suklaa vai sipsit?
Suklaaaaa

10. Asia johon panostat ulos lähtiessäsi?
Riippuu minne lähen mutta lähinnä se et ei näytä ihan vasta sängystä nousseelta.

11. Onko sulla jollekkin sanalle oma sana jota siitä käytät? 
On, montakin oikeesti mut tietenkään nyt mä en saa yhtäkään mieleeni. Pahoittelut :D




Haastan kaikki jotka tätä postausta nyt lukevat!

Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
 6. Ei takaisinhaastamista.

Ja tässä ne mun 11 kysymystä teille:

1. Mikä on sun suurin unelma?

2. Lempiruoka pienenä? Entä nyt?

3. Paras ominaisuus itsessäsi?

4. Toivotko olevasi kuuluisa?

5. Jos saisit valita kenet tahansa, keneltä haluaisit näyttää?

6. Paras biisi tällä hetkellä?

7. Missä olet kolmen vuoden kuluttua? Yleisesti siis, ei just tasan kolmen vuoden kuluttua tältä minuutilta :D

8. Ketä henkilöä ihailet?

9. Kolme asiaa joita ilman et voisi elää?

10. Appelsiini- vai omenamehu?

11. Mitä toivot tulevalta kesältä?



-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti