maanantai 20. toukokuuta 2013

Apua tuleeks musta blondi?

Moi! :) Ihana fiilis, kahentoista päivän päästä on se pitkään ja hartaasti odotettu kesäloma ja 27 päivän päästä mä jo makaan Italian auringossa kaks viikkoa, saaks jo pakata?! Oon tosi innoissani enkä yhtään enää jaksais keskittyy kouluhommiin, vaik kemiaa pitäs viel jaksaa lukeaa.....

maailman parhainta pastaa ikinä <3
 Ostokset:

 Urheilurintsikat: 20€ Cubus
 Minishortsit: 10€ H&M

 Toppi: 14,95€ GinaTricot, ei pääse yhtään oikeuksiinsa kuvissa :DD

 Innokas matikanlukija
Solen skiner <3

Huomen oiski sitten kampaaja, enkestä, ahdistaa, en tiiä mitä haluun! Vähän houkuttais värjätä vaaleemmaks tai jopa blodinksi, en millään osaa päättää... Tummemmaks tästä ei ainakaan mennä, koska aurinko tulee vaalentamaan mun hiuksia anyway. Saa nähä miten tässä käy, tuloksia esille mahd. pian! ;)
-Suski <3

11 kommenttia:

  1. Älä värjää blondiks..! Sulle sopii tommoset sairaan hyvin! ÄLÄ VÄRJÄÄ BLONDIKS! :D:D

    VastaaPoista
  2. ei blondeja :) noi sun hiukset on paremmat tolleen !

    VastaaPoista
  3. laita vaaleit raitoi:)

    VastaaPoista
  4. Hei emma! Mä kattelin tossa serkun kaa tota pelikaanimies elokuvaa nii siin yhes kohtaa oli iha sun näköne pikkutytttö et ootko sä ollu siin leffas joskus pienen? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo minähän se oon :DD 5-vee emma siel... :) Oonks mä oikeesti siinä saman näkönen ku nytki??? :D

      Poista
    2. joo minähän se oon :DD 5-vee emma siel... :) Oonks mä oikeesti siinä saman näkönen ku nytki??? :D

      Poista
    3. Haha no ethä sä ny ihan sama näköne oo mut oli samaa näköö silmis yms :D

      Poista