keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Påske

Flunssaset moit täältä ruudun takaa:) Mä tosiaan oon ollu nyt n. kuukauden semmoses on/off-flunssassa ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttää...! Mut kyl tää tästä, antibioottikuurin voimin mä toivottavasti nyt tervehdyn koska Saksan-matka on ens viikon lauantaina!! Ei millään malttais odottaa <3 Mut näitä kuvia pääsiäisestä mökiltä; vihdoin ku sain katottuu ne läpi :D


ABC food ;)

Lähettiin siis mun perheen, mummin ja tädin kanssa Hämeenlinnaan vuokramökille torstaina. Matka meni kivasti, vaikkakin pariin kertaan ajettiin harhaan ku se oli aika korvessa... Mut lopulta se löyty ja tykästyin siihen koko paikkaan heti! Järven rannalla "poukamassa" ja siis voin vaan kuvitella ku kesällä  ovelta on niinku semmoset 15 askelta rantaan. <3 Ja itse mökkikin oli tosi kiva, kolmikerroksinen ja mukava.





Tällasist auringonlaskuista sai nauttia joka ilta <3




mun flunssajuomaa hunajalla :D 

kuomat oli ulkona jalassa koko ajan, ei noil hangilla ois muilla oikeen pärjännykää:D




Pääsiäispäivän kana-perunavuoka menos uuniin NAM <3

ällöttävän pölynen lämpömittari siellä tosin...

Ja siis ilmoissa ei paljon ollu valittamista :D No toi on tietysti lämpötila auringosta, ei varjosta mut SILTI! Me likey.

my hot mökkihousut&villasukat


 Koko reissu oli tosi kiva, vaikka olin vähän kipee ni tuli ulkoiltua ja syötyä hyvin, rentouduttua ja otettua aurinkoa (must aika hyvin maaliskuussa)! Oliks teillä kiva pääsiäinen? :)

-Emma

2 kommenttia: