maanantai 1. huhtikuuta 2013

Black and White and Braided





Heii kaikki ihanat pitkästä aikaa:) Mulla on teille iso kasa kuvia pääsiäisestä, mut en niitä vielä jaksanut ruveta lataamaan, joten laitan vaan pari kuvaa mun letti"kruunusta". Tein tän viime viikol ja olin oikeesti aika ylpee et se onnistu näin hyvin! :) Mitä mieltä siel ollaan tästä? :) Laittakaa kommenttia jos haluutte et teen siitä jonkinlaisen tutorialin. Mut tää oli vaan ihan pikapostaus, varmaan huomenna näätte sit niitä lomakuvia. Mä painun niistämään ja yskimään sohvannurkkaan, flunssassa kun nyt TAAS kerran oon...

-Emma

4 kommenttia:

  1. Tee se tutoral! P.s pidän enemmän tästä ulkoasusta kuin siitä edellisestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, koitan saada sen tehtyä tän viikon aikana! :) Ja kiva et tykkäät ulkoasusta:)

      Poista
  2. woah varmaan osaat tehä itelles tollasen!? mun sisko tekee mulle tollasii välil ja ne on aivan ihania <3 mul ei kyllä taidot riittäis varmaan ees tutorialin avulla :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha se on vaa harjottelun tulosta :D Mä koitan tehä selkeen tutorialin ni voisit kuitenki testata ;)

      Poista