maanantai 8. huhtikuuta 2013

Moikkaa! :) Viikonloppun oli siis apparileiri, ihanasti meni siihensaakka kunnes Samuli tuli tosi kipeeks, ja se jouduttiin hakee kotiin sieltä. Tosikikivaa oli senki jälkee, ainaki osaks, mut jotenki oli heti tylsempää ja jotenki yksinäisempää vaik kaikki muut jäiki sinne. Sunnuntain sain tietää sit et se sampan tauti on tosi tarttuvaa esim. suusta suuhun, joten täs nyt on jännätty et saanks mä sitä vai en. Se ois tosi huono jos saan sen, koska on se saksanmatka (VIIS PÄIVÄÄ!!!) edessä... 
Tuuliii <3 
Tuulin blogiin pääset tästä! <3


Ja sit tähän tän tekstin otsikkoon... 


 JEEEE! <3 <3 Mullon maailman paras iskä joka osti mulle iiiiihanat usa-converset, joita oon ruikuttanu pitkään! :D Mun molemmat vanhemmat oli risteilyil viikonloppuna, ja sain oikee kivat tuliaiset! :) Iskä toi mulle suklaata ja noi connarit, äiti toi mulle terranovasta paidan,tosikivat verkkarit ja lisää suklaata! Käytiin myös viimeviikolla ostaa mulle tennarit, tänään äidin kaa käytiin ostaa mulle matkalaukku ja huomenna käydään ostaa mulle nahkatakki! <3 




Enää pari päivää pitäs jaksaa, ja sit pääsee ihanalle saksanmatkalle ihanassa seurassa! :) Varmaan aik jännissä tunnelmissa oon koko viikon, pakkailen, ostelen viime hetken tavaroita ja nään samulia jos se on sit jo terve, toivotaan! :) 
Eipä muuta,
Suski <3


2 kommenttia:

  1. SUSKIII <3 jee apparileiri <3 ja voiei sori ku ei oltu sun tuken tarpeeks ku samppa häibäs, iha pyllyst :( Ja pidä hauskaa saksas babes, maitohapot toimii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TUULIII <3 ja eisemitäää kyl te olitte :) jooo pidän!!!! :)

      Poista