torstai 11. huhtikuuta 2013

Long time no see

Heii pitkäst aikaa! Tai no ei kai tässä nyt niin kauan oo mun viime kirjottelusta, i guess...? No mut ainakaan kunnollista ihan kamerankuvien kanssa tehtyy postausta ei oo nyt vähään aikaan multa tullu :) Tänään oli ihan perus koulupäivä, sielt lähettiin kolmistaan kirjottaa työsopimuksia ku mennään ens su yhelle työkeikalle :) Käytiin sit mäkkäris syömässä sundaet ja viel subis naaam <3






Jonna ja Suski lähti sit jo kotiin pakkaamaan yms. mut mä kävin äidin kans tekemässä vielä pari viime hetken ostosta Saksaa varten. En oikeesti meinaa pysyä housuissani, jos niin voi sanoa (:D), ku ylihuomenna on lähtö!! Meistä ei nyt viikon seuraavan viikon aikana todennäkösesti paljon mitään kuulu, ellei sit ehkä jotain mahdollisia ajastettuja postauksia..? We'll see. 

alustavaa pakkaamista :)
mä roikotan mun suoristusrautaa ovenkahvasta sillon ku se on vielä kuuma ja jäähtyy, jos joku ihmetteli :D




kivaa jotain nukkaa tai karvoja nois.. :D

^Mun uudet tennarit, just sopivan kevyet ja mukavat peruskengät löyty Dinskosta. Mut tällanen päivitys nyt, ja mun kohdalla heippa ja nähdään/kuullaan/luetaan taas sit ens viikon jälkeen! :*

-Emma

2 kommenttia: