keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Koulukuvat 2005-2012!

Heippa :) Joku anonyymi oli pyytäny postausta koulukuvista, ja tän vuoden kuvat tuli eilen joten tässä olkaahyvä;) Sori kun toi laatu on vähän huono välillä, otin kyl järkkärillä tälkertaa, mut valo ja rajaus meni vähä miten meni, ja noissa kaverikuvissaki oon vähän tyhmästi rajaillu kun niissä on mun muita kavereita, enkä oo niiltä lupia kyselly tähän, joten jätin suosiolla pois :)
2005
:DD tykkäätteks mun käsialast? ;)
2006



2007, häpeen silmät päästäni...


 2008



2009



2010



2011


2011                                                        2012

2005                                                              2012

 Täs ihan vertailuks vielä tän vuoden kuva ja viimevuoden ja ekanluokan kuvat, mun mielest oon muuttunu ihan hirveesti tosta ykkösluokan kuvasta, en näytä tollaselta enää yhtään, en löydä ees kauheesti mitään samoi piirteitä, ja tietty sisäisestikki on muututtu vaikka kuinka paljon :) Tosta seiskaluokan kuvastakin oon mun mielest muuttunu aika paljon, ja mun mielest ainaki parempaan suuntaan :D
Hirveimmät on noi vuoden 2007, 2009 ja 2011 kuvat, oikeesti häpeen silmät päästäni, kui mut on ees päästetty kuviin ku näytän tolta? :DD ja toi vuoden 2008 kaverikuva, kiva kaksari mul... :D Halusin nää kaikki kuitenkin tänne laittaa niin näätte vielä nää muutokset vuosi vuodelta :) 
Toivottavasti tykkäsitte, laittakaa kommenttia! :)
-Suski  

2 kommenttia:

  1. Oliks teil kaks kertaa koulukuvaukset tänä vuonna? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huups vähä mokasin :D siis toi mis mul on tummat hiukset on vuodelt 2011, korjaan sen :)

      Poista