keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Joululahjalista

Mooooi! Ihanaa, nyt on neljä päivää lomaa <3 Perjantaina mulla on kyl taksvärkki mutta oon sillon kotona ja siivoon. Tein pari kollaasia siitä, mitä haluisin joululahjaks;

 1. Iphone, oon halunnu sitä jo vaikka kuinka pitkään, ja vaikka toi mun lumia toimiikin nii iphone ois kyl niiin unelma <3 Oon myös valmis maksaa siitä osan ite :D
2.Oon iha riippuvaine yöppäreistä, haluun jonkun/joitain ihania ja lämpimiä yöppäreitä!
3&4 Tarvisin uudet stabilotussit koska nykyiset on jo ihan kuoleman kynsissä, samoin huulirasva :D
 5. Kynsilakkoja, mulla on niitä, mutta suurinosa on ihan tyhmänvärisiä ja kovettuneita... :D
6. Suklaata <3
7. Haluisin tollasen garnierin kosteusvoiteen ku sitä ollaan kehuttu :)
8. Ripsipermanentti ois tosi ihana!
9. Napakoru ois iiiiihana <3 Tosin sitä en tuu todnäk saamaan, koska äiti on niin sitä vastaan, mut aina saa toivoo eiks nii? ;)
10.&11. Hollisterilta jotkut ihanat verkkarit ja hupparin :)

Siinä kaikenlaista kivaa mitä ois toivomuslistalla :) 
Mitä te lukijat halusitte lahjaks, onko mitään samaa listalla kun mulla? 
-Suski

4 kommenttia:

  1. paljon te oikein saatte rahaa kuukaudessa? tuntuu, että aina olette ostamassa jotakin. taitaa tulla vanhemmille kalliiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä saan kuukausirahan 20€ ja rahaa jos pyydän. Jonna saa vähän enemmän kuukausirahaa kun mä. Mä ainakin oon sellanen, että haluan kaikenlaista, mutta harvoin mä mitään tosi kallista ostelen, nytkin oon ostellu vaattelita koska sain synttärilahjaks paljon rahaa. Kai se tulee sit vanhemmille kalliiksi mutta ainakaan vielä ne ei siitä mulle oo valittanu :)

      Poista
    2. joo no mä saan kuukaudes jotain 30€ niinku mun siskokin nii tulee se ehk vähän kalliiks mut ei ne ainakaan oo valittanu :)

      Poista
  2. Mä saan 40 € /kk mun kolmannella luokalla oleva pikkuveli saa 30 €
    -seiskaluokkalainen-

    VastaaPoista