perjantai 30. elokuuta 2013

They laugh at me couse I am different. I laugh at them because they are all the same.

Moi kaikki! Äh oon vähän sekasin ja ollu jotenki maissa pari päivää... Kokoajan on hirveesti kaikkee meneillään. Päivät menee silleen et herään ihan järkyttävän väsyneenä, pakotan itteni nousemaan ja lähtemään kouluun, kuolen siel koulussa ja kulutan kaiken energian siihen et pysyisin hereillä, sit ku pääsee koulusta nii on ain jotain tekemistä, harkkoja, lääkäreitä, mopokouluu tai muuta tälläst. Sit tuun kotiin ja teen läksyt ja kaadun sänkyyn. Miten tää onki näin rankkaa, en ois yhtään olettanu. 
Mutta sitten tänään mun mieliala muuttu yhtäkkii ja nyt oonki taas ilonen ja kaikki on iha jeejee, ah miks oon näin sekasin?
Tänää tehtii naminam keksei Jonnankaa ja söin niit liianmonta :D
vihanen mopokoululaine 8h koulupäivän ja 1,5h mopotunnin jälkee..
Peaceeee
Tärähtäneet köksäkaverit <3
wau oon kemisti
Finnairil tetsopimust kirjottamas! :)
Lääkeitä iha urakal ;/



Lattia on hyvä vaihtoehto maata jossei sänkyy oo lähel.... :(
Anteeks, tää blogi nyt jää vähemmälle, mut mun elämässä ainaki on nyt miljoona muutakin asiaa, joten usein tänne en pääse tällä hetkellä kirjottamaan todennäkösesti. Lisäks kamerakaan ei oo ollu käytössä, koska en oo ikinä kotona eikä siks oo kuvillekkaa aikaa muuten ku kännykällä....
Nomuthei tänää on perjantai, huomen saa nukkuu pitkään!!! <3 ja sit oon Tuulin ja Samulin kaa, jeeee <3 Sunnuntaina onki sit ekat kunnon treenit, siis minä ja Emma ja Tuuli alotettiin cheerleading pitkän suunnittelun jälkee, can´t wait :)
-Suski ;*

5 kommenttia:

  1. Miks lääkkeit?:0

    VastaaPoista
  2. Minä emma ja tuuli alotettii cheer pitkän suunnittelun jälkee joo varsinki tuuli tosi pitkän suunnittelun jälkee :DD

    VastaaPoista
  3. Minä emma ja tuuli alotettii cheer pitkän suunnittelun jälkee joo varsinki tuuli tosi pitkän suunnittelun jälkee :DD

    VastaaPoista