maanantai 5. elokuuta 2013

Konfirmaatio 4.8.

Moi kaikki! Otsikko kertookin aika hyvin jo tän postauksen aiheen. Mä en paljoa tässä nyt ala kirjoittelemaan, koska kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...? Eli eilisen konfirmaatiopäivän ja rippijuhlien tunnelmia näissä otoksissa, kuvat on ehkä vähän huonolaatusia, pahoittelut, mut eilisen onnellinen fiilis välittyy teille niistä silti! :)







Vera <3






Kavereista kutsuin vaan mun läheisimmät ystävät, ja oli ihanaa et Jonnaki pääsi tulemaan meille vaik sillä oli omatki juhlat tänään! Onneks meiän juhlat oli vähän eri aikoihin :)
















Tässä näkyy jo vähän mun lahjoja, teen kyllä sit ihan kunnollisen postauksen niistä!


 Ja sit kuvailtiin tietty pakollista rippikuvaa ruusujen kanssa ;)








 ^Mun kampaus nyt tietty noissa aiemmissa kuvissa näkyki jo aika hyvin, mut tässä nyt kunnollista kuvaa lopputuloksesta.


Mun rippijuhlat onnistu niin hyvin, vieraat oli ihania ja ruoka herkullista, sain tosikivoja lahjoja ja koko päivän fiilis oli tosi onnellinen ja ihana. Iso kiitos kaikille jotka oli mukana <3

-Emma

PS. Ihanaa loppulomaa kaikki!! Viikon päästä kouluun.... :'(

4 kommenttia:

  1. Minkä niminen teijän pappi oli? Entä ne muut ohjaajat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiän pappi oli Jukka Holopainen ja sit ohjaajin oli Niina ja Tuomas ja joku Annie :D

      Poista
  2. Oot tosi kaunis emma!:)

    VastaaPoista