sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Packing + selfies ✌

Ciao kaikki ihanat! Mä tulin nyt päätähuimaavien kolmen kuvan kanssa kirjottelemaan pikaisesti. On jotenki tosi hyvä fiilis nyt! Nimittäin eilen oli ihanat Suskin juhlat, tänään oon pakkaillu ja oon ihan täpinöissäni koska huomenna lähetään Jonnan ja Sadun kans riparille!!


Mä odotan koko riparilta aika paljon, koska on niin paljon kuullu kaikkien ihania kokemuksia ja tarinoita niiden omista ripareistaan... Entiiä onks mun suuret odotukset hyvä vai huono juttu, toivottavasti en tuu pettymään :D Suunnataan siis Etelä-Savoon, Partaharjulle 8 päiväks. Sormet ristissä ja avoimin mielin vaan ;)



Kuvia mulla ei tosiaankaan ole melkeen mitään, eikä ne varsinkaan oo kovin kiinnostavia :D Pari ehdin sentään tossa pakkaamisen lomassa ottaa. 


Muttamutta, eipä mulla mitään muuta oo, tää postaus oli lähinnä pikainen info vaan. Musta ja Jonnasta ette siis tule todennäkösesti kuulemaan blogissa seuraavaan viikkoon mitään, vaan aikasintaan sit ens viikon maanantaina :)

Nauttikaa loppukesästä! (sitä ei oo enää kauaa oikeesti jäljellä...!)
-Emma

7 kommenttia:

  1. ottakaa mahollisimma paljon kuvii riparist!! :) siit paikast, ihmisist, siit huoneest mis yövytte! pliiis iso postaus riparilt!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, kiitti ehdotuksesta!! Pistetään korvan taakse ;) :D

      Poista
  2. Pitäkää huippu ripari ja suski tee riparilahjoist postaust!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me yritetään ;D ja kyl se sen tekee iha varmasti :)

      Poista
  3. Pidä hauskaa riparil ! Ää emma oot nii nätti ! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voikiitos nora ihana <3 pidänpidän ;) pitää nähä hei some day soon!!!

      Poista
    2. Jooo nii pitää nähä! Ennen kouluu vielä ! :)

      Poista