sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

My summer so far










Noniiin, kesästä on nyt jo yli puolet menny ja mä aattelin että vois olla hyvä aika vähän pidemmän aikavälin koontipostaukselle, eli mun kesästä tähän mennessä :) Kameraa on tullut kannettua mukana mut kuvat on sit vaan jääny postaamatta.. Mut nyt tulee niitä sitäki enemmän!

ku oiski noin ruskee, kuva vääristää :'(






jonna oot hehkee













Mun kesään on kuulunut paljon uimista ja rannoilla oloa, auringonpalvomista, kaverien kans olemista, syömistä, mökkeilyä, nauramista, shoppailua, rentoutumista ja ihan vaan elämästä nauttimista. Tähän mennessä on ollu tosi ihanaa, ja vielä on edessä ripari ja ties mitä muuta ;) Toivottavasti teillä on ollu ihana kesä myös!






ihanin suski <3 :D



<3:lla Emma

6 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus ja ihanii kuvii!:) Millon videoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon!! :) No oon itse asias miettiny et voisin tehä sellasen Haul-tyyppisen videon mun kesän ostoksista kun en oo niitä ehtiny tääl esitellä, ja niitä on kuitenki kertyny ihan kiitettävästi :D Kuulostasko miltään? :)

      Poista
  2. Wau emma noi hyppykuvat, oot ihanan hoikkaC:

    VastaaPoista
  3. Jee mäki tuol edustus kelposena ! :DD mut ihania kuvia ! Liittyjää lukijaks mun, reben ja jessican blogiin
    http://lifestyle-weareyoung.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sähän oot aina edustuskelponen norppa ;) :DD kiittiiiii ja joooo

      Poista