perjantai 8. helmikuuta 2013

mustavalkosta laatua

 Moi lukijat! :) kaua siit on ku mä postasin...? oho maanantaina. :D sori tää tauko! Täs on ollu paljon kaikkee, taisiis oon ollu aina jossain koulunjälkeen ja nyt ku sain ton kännykän niin oon ottanu kuvii vaan sillä. Tää viikko meni ihan ekstranopeesti ja enää yks kouluviikko nii saa vähä lomaa tosta hirveydestä :) 



Hahah kuvituksena tosi edustavat mustavalkoset webbikuvat, jee! Tänään oli ihana kympin aamu ja ihana puol neljän koulupäivä... Ja sit olin samulin kans ja meil oli tosikivaa niinku yleensä, meijän piti tehä lettui mut ei ollukkaa sitte kananmunii joten se jäi sit siihe :D täs oon kuitenki ollu jo jonkuaikaa yksin ja mul on iha sairaan energinen olo eikä mitään tekemistä joten tää on vähä tuskaa. No, ehk tää tästä, huomen on 8.20 herätys kun meil on skarppi... Se on siis sellanen alkoholivalistusjuttu, jolla valistetaan seiskoja, ja oon ollu siinä nyt mukan ja siel on aina tosikivaa ja meijän porukka on tosikiva mut ei oo kiva kun joutuu herää nii aikasi! :( Noooo, tää on jo vika lauantai :) 
Kivaa viikonloppuu muruset! 
-suski :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti